ニュージーランド旅行

2013年にニュージーランドのクイーンズタウンからダニーデンに至る旅行に行ってきました。クインーンズタウンといえば風光明媚な観光地ですね。そこでは美しい自然、そしてゴールドタウンの街、ダニーデンなどを訪れました。そして、タイエリ鉄道に乗ってミドルマーチを経由して、あのキャドバリーチョコレートのチョコレート工場にも行ってきました!
このルートは日本人がまだまだ少なく(というかクイーンズタウン以外では遭遇0でした)、また情報も少ないのでこれから旅行に出かける方の少しでもお役に立てたらとの思いでブログを始めました。クイーンズタウンの案内やブログは旅行社や現地在住の方のものなど色々ありますが、旅行者目線に立ったブログですので旅行の参考にしていただけると幸いです
It has gone to travel from Queenstown in New Zealand to [ 2013 ] Dunedin. If it is called Qweenztown, it will be a scenic tourist resort. The town of beautiful nature and a gold town, Dunedin, etc. were visited there. And it rode on the Taieri railroad and has been also to the chocolate factory of that Cadbury chocolate via Middlemarch!


ブログトップはこちらからどうぞ(TOP PAGE)

2013年7月11日木曜日

クイーンズタウンでのおすすめレストラン The recommended restaurant in Queenstown

 
ビュッフェはこんな感じです。個人個人で好みがありますのでこれは一例です(笑)。ちょっとマナーがなっていませんんがご勘弁を。一番右のスープね、これ結構イケました。パンプキンのスープなんですがジンジャーがスパイスで効いていてなかなかGOODでした。この他にシェフが切り分けてくれるビーフや大きなムール貝なんかもあって納得の内容です。日が暮れると反射で外の景色は皆無なので、あまり窓にこだわらなくてもイイカモです。食事をいただいてからスパークリングワインをいただいてほろ酔い気分で岐路につきました。ちなみに、水は無料ですので、言えば持ってきてくれます。
 
A buffet is such touch.
Since there is liking individually, this is an example .
Manners have become just for a moment,  pardon.
the rightmost soup -- this splendid Ike better.
Although it was the soup of the pumpkin, the ginger was effective with the spice and was GOOD very much.
In addition, there are also the beef and the big blue mussel something which a chef carves, and they are the contents of conviction.
It is good, even if it will seldom adhere to a window by reflection since there is no outer scene if it grows dark.
After obtaining the meal, sparkling wine was received, and it was mellow and reached crossroads.
Incidentally, since water is no charge, if it says, it will bring.

 
はい、これに乗って下山しましょうー

0 件のコメント:

コメントを投稿